La choza del desesperado. Romance sefardí recogido por Laura Papo.


Noches, noches, la mi madre,    noches son de enamorar,
  2  
Dando bueltas por la cama,    como el peje en la mar,

Yir me quero, la mi madre,    ah, por los campos me yiré.
  4  
Yerbisicas de los campos,    por pan me las comeré,

Lagrimicas de los mis ojos,    por agua las beveré,
  6  
Y en medio de estos campos,    castillos me fraguaré,

Todo el que por ahí pasa,    ariva lo suviré,
  8  
El que conte los sus males,    yo los míos contaré,

Si los suos son más grandes    con pacencia los yevaré,
  10  
Si los míos son más grandes,    del castillo abajo me echaré,

Versión de Sarajevo (Bosnia).   Recogida por Laura Papo, 08/01/1917 (Archivo: SHP; Colec.: Colección Ms Laura Papo).  Publicada en Petersen-Web 2000, Texto.  020 hemist.  Música no registrada.  

Comentarios

Entradas populares